Układając te puzzle, pokazujesz nam, że warto je pokazać większej liczbie odwiedzających. Dopóki nie staną się bardziej popularne, będą częściowo ukryte.
Zegar mnożenia”: 1. Nauczyciel podzieli klasę na dwie grupy. Można to zrobić losowo lub w inny sposób, jaki wybierze nauczyciel. 2. Każda grupa będzie miała zegar. Na środku zegara będą umieszczone liczby pełniące funkcję mnożnika , natomiast cyfry zegara od 1-12 pełnią rolę mnożników 3. Osoba z każdej grupy jako pierwsza udzieli odpowiedzi. Punktem wyjścia będzie cyfra 1 na zegarze. 5. Po uzyskaniu prawidłowego produktu, członek przesunie wskazówkę zegara na następną cyfrę zegara, czyli 2. 6. Następnie następny członek grupy odpowie na następną. 8. Ten obrót będzie kontynuowany, aż wskazówka zegara osiągnie cyfrę 12. Każdy członek odpowie na pytanie dotyczące mnożenia i przesunie wskazówkę zegara do następnej liczby na zegarze. 8. Każdy członek musi poprawnie odpowiedzieć na pytanie dotyczące mnożenia, zanim przesunie wskazówkę zegara do następnej liczby. Jeśli członek odpowie niepoprawnie, może otrzymać kolejna szansa lub tura może zostać przekazana następnemu członkowi. 9. Grupa, która pomyślnie odpowie na wszystkie pytania dotyczące mnożenia i jako pierwsza przesunie wskazówkę zegara na liczbę 12, zostanie ogłoszona zwycięzcą.
Zegar mnożenia”: 1. Nauczyciel podzieli klasę na dwie grupy. Można to zrobić losowo lub w inny sposób, jaki wybierze nauczyciel. 2. Każda grupa będzie miała zegar. Na środku zegara będą umieszczone liczby pełniące funkcję mnożnika , natomiast cyfry zegara od 1-12 pełnią rolę mnożników 3. Osoba z każdej grupy jako pierwsza udzieli odpowiedzi. Punktem wyjścia będzie cyfra 1 na zegarze. 5. Po uzyskaniu prawidłowego produktu, członek przesunie wskazówkę zegara na następną cyfrę zegara, czyli 2. 6. Następnie następny członek grupy odpowie na następną. 8. Ten obrót będzie kontynuowany, aż wskazówka zegara osiągnie cyfrę 12. Każdy członek odpowie na pytanie dotyczące mnożenia i przesunie wskazówkę zegara do następnej liczby na zegarze. 8. Każdy członek musi poprawnie odpowiedzieć na pytanie dotyczące mnożenia, zanim przesunie wskazówkę zegara do następnej liczby. Jeśli członek odpowie niepoprawnie, może otrzymać kolejna szansa lub tura może zostać przekazana następnemu członkowi. 9. Grupa, która pomyślnie odpowie na wszystkie pytania dotyczące mnożenia i jako pierwsza przesunie wskazówkę zegara na liczbę 12, zostanie ogłoszona zwycięzcą.
Najlepsze wyniki dla rozmiaru
Najlepszy czas
Najlepsza dokładność
Ułóż podobne puzzle
Komentarze
Oceń tę grę
Dodaj komentarz
Inne puzzle z kategorii Dla dzieci